LA BOTTEGA

Tvorba webu pro síť nejkvalitnějších italských bister
v Praze vedených Riccardem Lucquem

Svou gastronomickou kariéru odstartoval Riccardo v 16-ti letech, kdy pracoval pro hotely v italském regionu Marche. Již v té době se restaurace Da Alceo, specializovaná na mořské plody, pyšnila jednou hvězdičkou Michelin Guide. Ricccardova cesta ale vedla dále do světa, přes nejlepší restaurace v Londýně i New Yorku až do Prahy. Zde postupně založil síť italských restaurací pod jménem Aromi Group, které i v Čechách patří ke gastronomickému vrcholu.

Neodolatelná atmosféra a vůně italských delikates

La Bottega představuje koncept bistra s obchodem s italskými delikatesami, které nabízí pouze ty nejlepší a nejkvalitnější produkty. Jde o gastronomický ráj, kde si můžete vychutnat tu pravou italskou snídani, oběd či večeři a sledovat přitom místní italskou komunitu, jak se potkává na místě, které je jim vlastní.

Proč převádět lásku k jídlu do digitální podoby?

Když otevřete dveře svého podniku, možná ucítíte vůni jídla až na ulici. Dnešní doba ale nabízí způsoby, které vám dovolí ukázat vaše dovednosti celému světu. A přesně to děláme v Breezy, učíme naše klienty komunikovat jejich kvality prostřednictvím Internetu. Když už je řeč o Internetu, nepředstavujte si počítač nebo mobilní telefon, to jsou jen prostředky. Soustřeďte se spíše na lidi, kteří jsou na druhé straně. Ti hladoví či zvědaví, kteří se chtějí nejen nasytit, ale společně s vámi zažít a sdílet to, v čem jste opravdu nejlepší. Právě jste od nich kliknutí daleko.

Může být web krásný a funkční zároveň?

Budování webu začíná zadáním. To je klíčem ke skvělým výsledkům i k pocitu z dobře odvedené práce. Zpravidla jde o kombinaci potřeb a přání klienta i dodavatele. Proto v Breezy na zadání pracujeme společně. Jak jsme nad zadáním přemýšleli v případě La Bottegy?

  • Chceme ztělesnit atmosféru a úroveň restaurací již na webu, musí to být zážitek
  • Naší cílovou skupinou jsou nejen stálí klienti ale i turisté
  • Musíme pomocí webu propojit všechny projekty a aktivity v rámci skupiny
  • Lidé stále hledají adresu, otevírací dobu a rezervaci. V tom půjde web lidem naproti
  • Jako první nabídneme nejatraktivnější obsah díky vhledu z Google Analytics
  • Zredukujeme texty, chceme poukázat na prvotřídní dodavele i ingredience
  • Budeme připravení na návštěvy z mobilních zařízení - je to již 33 % návštěvnosti
  • Propojíme web na sociální sítě i TripAdvisor, opřeme se o skvělá hodnocení

Radost z celku spočívá v detailech

Když v Breezy připravujeme architekturu a design webu, prodrobíme každý detail zkoumání. Je potřeba odpovědět si na řadu otázek. Zvolit správnou formu i obsah, tak aby měl každý prvek své opodstatnění. To je cesta, která zcela záměrně vedla ke skvělým výsledkům i v případě La Bottegy - posuďte sami...

Je nezbytné připravit responsivní web?

Dnes navštěvuje web z mobilních telefonů a tabletů již více jak třetina lidí. V případě některých cílových skupin, jako například turistů, je to ještě více. Google navíc upřednostňuje ve výsledcích stránky, které jsou připravené pro mobilní telefony. Pro nás je responzivita samozřejmostí a se spuštěním webu na ní práce zdaleka nekončí. Jsme zvyklí se k webu vracet a vylepšovat ho o postřehy reálných návštěvníků. Ostatně k nim sami patříme.

Jsme Breezy
pracujeme pro ty, kteří svou práci milují

Jsme digitální agentura specializovaná na návrh, design a vývoj webových řešení. Vnímáme technologii jako prostředek k dosahování cílů. Chceme, aby vaše ruce byly volné pro věci, na kterých opravdu záleží. Proto vytváříme řešení, která vám budou sloužit a osvobodí vás od rutinní práce. více informací

Ukažte své mistrovství světu

Připojte se k našim klientům a nabídněte světu to, v čem jste opravdu skvělí.
My vám pomůžeme najít tu nejlepší cestu.

732 287 895 - info@breezy.cz